Blogger Backgrounds

...30-11-2011 @ library UniKL MIAT

    dah lama tak story...hari nie hari kedua budak praktikal wat training kat tempat aku...nama dia Yati. Hubungan aku ngn dia setakat nie ok jer..tak tahu laha kalau mereka berdua tu dapat rapat ngn Yati n pulau kan aku lg...kerja kat sini dah tak best mcm dulu. Bos2 pun dah lain..
    Mood aku dah tak de nak kerja..aku pun semakin leka terhadap kerja aku. Kes aku tergantung lg..ape2 ntah dia org nie nak tuduh aku mcm2 ..tak logik. Nasib aku ada bukti yg aku tak bersalah. Kalau tak suka aku wat cara baik jgn sampai wat aku mcm nie...aku sakit hati lah..
   Ingat aku nie tak de perasaan ke...staff2 kat dalam ofis aku pun hiptokrit talam 2 muka..tak payahlah kalau kerja nie ada niat nak jatuhkan org lain ..atau nak bodek bos. Kerja atas kaki sendiri n nawaitu kerana Allah.
   Tak pe lah selagi aku mampu bertahan , aku bertahan. Jangan sampai aku tarik diri dan wat dajal....

No comments:

Post a Comment

ape kata anda???